Implikacje wyborów w 2012 r. Na opiekę zdrowotną – perspektywa wyborców ad

Ale ostateczny kierunek odzwierciedli opiekę zdrowotną Prezydenta, jego partii i ludzi, którzy głosowali za nimi. Tabela 2 przedstawia poglądy tych wyborców i kontrastuje je z poglądami tych, którzy poparli Romneya. Obama wyborcy byli trzy razy bardziej prawdopodobni (27% w porównaniu z 9%), twierdząc, że opieka zdrowotna była najważniejszym problemem, przed jakim stoi ten kraj (Edison-NEP 2012). Z najbardziej bezpośredniej konsekwencji wyniki pokazują, że wyborcy Obamy chcą, aby ustawa o przystępnej cenie (ACA) została wdrożona i nie została uchylona, a biorąc pod uwagę konfigurację partii politycznych w Waszyngtonie, to prawdopodobnie wynik wyborów. Obama wyborcy wyraźnie popierają bardziej aktywistyczny rząd federalny i interweniują bardziej bezpośrednio w amerykańskie systemy opieki zdrowotnej w ciągu najbliższych 4 lat.
Siedmiu na dziesięciu wyborców Obamy (70%) uważa, że rząd powinien zrobić więcej, aby rozwiązać problemy w ogóle (Edison-NEP 2012). Duża większość wyborców Obamy opowiada się za wdrożeniem lub rozszerzeniem ACA (78%) i mając rząd federalny kontynuować wysiłki w celu zapewnienia, że większość Amerykanów ma ubezpieczenie zdrowotne (92%) (Edison-NEP 2012; Harvard School of Public Health-SSRS [ HSPH-SSRS] 2012). Ponad 8 na 10 wyborców Obamy (85%) popiera starania rządu o naprawienie systemu opieki zdrowotnej, w tym 55%, którzy uważają, że rząd federalny powinien ponosić większą odpowiedzialność niż rządy państwowe za naprawienie systemu. Ponadto większość wyborców Obamy sprzeciwia się zmianie struktur obecnego programu Medicare (83%) lub programu Medicaid (78%). Ale jeśli chodzi o rolę rządu w próbach kontrolowania rosnących kosztów opieki zdrowotnej, wyborcy Obamy są podzieleni między podejściem rynkowym (z rządem federalnym zapewniającym zachęty do większej konkurencji między zakładami ubezpieczeń zdrowotnych, lekarzami i szpitalami, 46%) i zwiększonymi federalnymi regulacja opłat przez firmy ubezpieczeniowe, lekarzy i szpitale (41%) (HSPH-SSRS 2012). Ośmiu na 10 wyborców Obamy (80%) uważa, że aborcja powinna być legalna we wszystkich lub w większości przypadków (Edison-NEP 2012).
Tabela 3. Tabela 3. Widoki rzeczywistych lub prawdopodobnych wyborców na temat możliwych sposobów zmniejszenia deficytu budżetu federalnego, zgodnie z wyborem prezydenta w głosowaniu. Są jednak dodatkowe kwestie, z którymi nowa administracja i Kongres zmierzą się w 2013 r. Kluczowym problemem będzie zmniejszenie znacznego deficytu budżetu federalnego, co również było ważną kwestią w wyborach. Tabela 3 porównuje poglądy wyborców Obamy z głosującymi w Romney na temat możliwych sposobów zmniejszenia deficytu, szczególnie w obszarze zdrowia. Większość wyborców Obamy (79%) nie uważa, że istotne cięcia w obszarach takich jak opieka zdrowotna i edukacja są konieczne, nawet biorąc pod uwagę wielkość federalnego deficytu budżetowego, podczas gdy większość (54%) głosujących Romney uważa, że są one konieczne. Wyborcy Obamy są znacznie mniej skłonni niż wyborcy Romney do poparcia cięć wydatków na ACA (31% do 50% wyborców), Medicare (17% do 25%), Medicaid (19% do 36%) i innych programy opieki zdrowotnej (17% vs. 41%) jako sposób na zmniejszenie deficytu (HSPH-SSRS 2012). Wyborcy Obamy są znacznie bardziej skłonni niż wyborcy Romney (49% do 16%), aby sądzić, że podatki powinny być generalnie podniesione w celu zmniejszenia deficytu federalnego (Edison-NEP 2012) oraz w celu wsparcia podwyżek podatków od osób prawnych (74% vs.
[więcej w: nfz gdańsk sanatoria lista oczekujących, lasery stomatologiczne, psychoterapia metasystemowa ]

Powiązane tematy z artykułem: lasery stomatologiczne nfz gdańsk sanatoria lista oczekujących psychoterapia metasystemowa