Stosowanie szczepionki Vibrio cholerae w epidemii w Gwinei AD 3

Definicja przypadku podejrzenia cholery (ostra, pozbawiona krwi, wodnista biegunka z więcej niż trzema płynnymi stolcami w ciągu 24 godzin) została ujednolicona, a system zgłoszeń oparty na przypadkach z rejestrami specyficznymi dla cholery został wdrożony we współpracy z siecią African Cholera Surveillance Network (Africhol ). Personel medyczny został również przeszkolony w zakresie stosowania szybkiego testu diagnostycznego na cholerę (Crystal VC, Span Diagnostics). Definicja i wybór pacjentów
Wszyscy pacjenci z podejrzeniem cholery, którzy poszukiwali opieki w ośrodku zdrowia na obszarze badań między tygodniem po zakończeniu kampanii szczepień a 31 października 2012 r., Byli uprawnieni do włączenia jako pacjenci, jeśli udzielili pisemnej świadomej zgody i spełnili następujące kryteria: zamieszkiwali oni obszar badań od 16 kwietnia 2012 r .; byli starsi niż 12 miesięcy; mieli pozytywny wynik szybkiego testu diagnostycznego na cholerę; a ich miejsce zamieszkania może znajdować się po zwolnieniu. Osoby z powtarzającymi się epizodami wodnistej biegunki podczas okresów badania włączono do badania tylko w pierwszym epizodzie.
Aby ocenić, czy oszacowania skuteczności można przypisać różnicom zachowań prozdrowotnych między pacjentami będącymi przypadkami a grupą kontrolną, przypadek pacjentów z biegunką nienowotworową (tj. Pacjentów z ujemnym wynikiem szybkiego badania diagnostycznego) porównano również z grupą kontrolną, która nie miała biegunki (uprzedzenie). -indykator) .4
Definicja i wybór formantów
Sąsiad tej samej płci i w tej samej grupie wiekowej (1 do 4, 5 do 9, 10 do 19, 20 do 29, 30 do 39 lub 40 lat lub starszych), ponieważ pacjent kwalifikuje się do kontrolować, czy nie zgłosiło się leczenie biegunki od stycznia 2012 r. i od daty wystąpienia choroby biegunkowej u pacjenta, u której wystąpił uszczerbek na zdrowiu, i czy w razie pojawienia się ciężkiej, wodnistej biegunki, gdyby podjął leczenie w ośrodku zdrowia. Wymagane były również odpowiednie kontrole w celu spełnienia tych samych warunków świadomej zgody oraz kryteriów dotyczących miejsca zamieszkania i wieku, które zostały zastosowane w celu doboru pacjentów będących przypadkami.
Rysunek 1. Rysunek 1. Rekrutacja uczestników badania do analizy podstawowej i podanaliów. Cztery dopasowane kontrole zostały wybrane dla każdego przypadku pacjenta. Spośród 40 pacjentów z pozytywnym wynikiem szybkiego testu diagnostycznego (RDT), 4 nie poddano testom kulturowym i testowi reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR), ponieważ papier filtracyjny nie był dostępny.
Dla każdego przypadku wybrano cztery sąsiadujące kontrole i włączono je do analizy pierwotnej i analizy wskaźnika-biary (Figura 1). Zaczynając od pierwszego gospodarstwa domowego na lewo od miejsca zamieszkania pacjentki i wykorzystując okres próbkowania trzech gospodarstw domowych, zrekrutowaliśmy jedną kontrolę na każde gospodarstwo domowe, aż do momentu, gdy czterech zostało zrekrutowanych.
Stwierdzenie szczepień i potencjalnie zakłócające zmienne
Odbiór szczepionki przeciwko cholery podczas masowego programu szczepień potwierdzono w bezpośrednich wywiadach domowych
[przypisy: psycholog dziecięcy Warszawa, psychologia pracy, poznań psychiatra ]

Powiązane tematy z artykułem: poznań psychiatra psycholog dziecięcy Warszawa psychologia pracy